Nastavenie cieľov a stratégie webu je len začiatok. Pre zisťovanie, či sú stanovené ciele dosahované, je potrebné nasadiť web analytiku. Jej účelom je merať čo najviac informácií a potvrdzovať alebo vyvracať tak naplnenie cieľov. Zistené výsledky rovnako poslúžia aj pri nastavovaní cieľov a stratégie do budúcnosti.

Často sa však požadované ciele nemerajú alebo sa dokonca na webe nemeria nič. A to je veľká škoda! Práve na internete máme totiž oproti iným médiám možnosť merať a získavať množstvo informácií o našich fanúšikoch, návštevníkoch a zákazníkoch.

Vieme to vďaka webovej analytike, ktorá nám umožňuje zmerať a sledovať takmer všetko o našich návštevníkoch. Z nášho pohľadu predstavuje webová analytika hneď druhý krok po vytvorení webu samotného.

Vieme merať efektivitu takmer každej marketingovej aktivity, ktorú na internete, ale aj mimo neho robíme. Na základe zistených výsledkov vieme potom vyhodnocovať efektivitu kampaní, zisťovať, čo na webe návštevníci robia, ako sa z nich stávajú zákazníci a upravovať web tak, aby sme dosahovali čo najlepšie výsledky.

V rámci webovej analytiky vám teda vieme pomôcť s:

  • Výberom dôležitých ukazovateľov a metrík pre váš web a vašu spoločnosť
  • Nastavením merania ukazovateľov a metrík webovej analytiky
  • Nastavením custom variables, reportov a e-commerce trackingom
  • Odporúčaniami a reportingom

Mám záujem o túto službu

Už od

200 €

Nastavenie, správa, pravidelný reporting. Cena predstavuje mesačný poplatok.